November 15, 2022

Persbericht

Op 4 november opent er een nieuw Frites Atelier in Designer Outlet Roosendaal. Na locaties in Brussel, Gent, Antwerpen en Den Haag is dit nu de 5e locatie van het succes concept van sterrenchef Sergio Herman.

Voordat de eerste vestiging van Frites Atelier in 2016 opende in Den Haag, vond een 1,5 jaar durend perfectie proces van de ultieme frites plaats. Geïnspireerd door de oneindige diversiteit van de aardappel en uit liefde voor het horeca vak- en ambacht ontstond Frites Atelier met één doel: het bereiden van superlekkere frites met sensationele toppings in een smaakvolle setting. Inmiddels breidt Sergio het snack assortiment uit met sjieke snacks zoals een uitgebreide croquettes collection en verrassende burgercombinaties.

Roosendaal is de eerste franchise locatie van het fast casual Frites Atelier concept. De exploitatie ligt in handen van Vermaat Groep. Met 162 m2 biedt het atelierzitplaatsen aan 85 gasten, en vervult het de behoefte van de dag bezoekers van Designer Outlet Roosendaal; hoogwaardige horeca. De locatie is daarmee de ideale plek voor Frites Atelier; want bezoekers laten zich hier graag verleiden voor een culinaire stop. Zelf heeft Sergio daar het volgende over te zeggen; “Deze stap voor Frites Atelier is er eentje in een nieuwe richting. De symbolische waarde hiervan mag voor ons, na een bewogen jaar voor de gehele horecabranche, niet worden onderschat. Met de opening van deze nieuwe locatie sluiten we op de best mogelijke manier een hele spannende tijd af en kijken we met bijzonder veel ambitie uit naar de toekomst!”

Op 4 november zal Sergio Herman zijn Frites Atelier vanaf 12:30u feestelijk openen voorbezoekers – waarna zij in het atelier in het Designer Outlet Roosendaal kunnen genieten van een Frites met verse Vlaamse stoverij of mini croquettes.

Frites Atelier maakt onderdeel uit van de Sergio Herman Group. De culinaire concepten die worden ontwikkeld door Sergio Herman en zijn creatieve team komen (internationaal) tot bloei dankzij een solide fundament.

Noot voor de redactie: Wilt u op 4 november aanwezig zijn bij de officiële (pers)opening van Frites Atelier met Sergio Herman? Stuur z.s.m. een reactie naar press@fritesatelier.com en we nemen contact met u op.

Klik op onderstaande afbeeldingen om deze te downloaden

Ontstaan vanuit de liefde voor frites van onze oprichters.

Dat is Frites Atelier.